Thursday, September 22, 2011

A boy or....a Girl

Ha ha ini memang mendebarkan. sebab apa? sbb kitorang memang plan masa time cuba conceive. Dah amalkan tips and petua. Cuka tak cuka. air gas tak air gas. Elakkan seafood dan beberapa tips. Ya kita hanya berusaha, Allah yang tentukan...daripada tak cuba langsung kan...baiklah kita buat apa yg patut....^_^ kan kan kak umie?..

kalau boboy adela kawan geng yg Muhammad Ashraf. Sumer barang recycle sajalah yg abang dia punye.. Tp haruslah beranak cepat2 pulak sekali lagi sbb teringin nk tgk kalau girl camane rupa anak kami itu.. ;p

mcm kasut raya muhammad Ashraf je ni

Kalau girl..terus nk g pasaraya g beli baju2 dan aksesori yg serba ungu dan pink..oh bagaimanakah..hahahahahah
ha ha pink sungguh

5 comments:

PuteriGunungTahan said...

hee..besnye..nak 2 2...baby 2012..yuhuu...

sisanizu said...

wah ...mantap nk dua-dua 2012..;p

ummie said...

berusaha itu penting!!!hehe...kalau dpt ape yg kita usahakan itu namanya rezeki...hehhehe..yg penting semuanya selamat dan baby sihat..insyaAllah....

sisanizu said...

betul tu kak umie,erm..semoga sihat selamat semua..amin..

arleen said...

Memane pon boleh.. asalkan sehat dan sempurna... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...