Wednesday, January 04, 2006

Dun miss me

Hi guys out there!He he.., this is not the first time i post luahan kat blog, and i oso have many blogs before, tapi aku tak maintain post smpai ade beberapa blog aku telah dipadamkan akaunnyer. Itu salah satu perkara sadis gak lam idup aku. Dan utk kali ini aku akan cuba maintain post. aku suke menulis, menulis dan menulis utk melampiaskan, meluahkan isi hatiku, mase zaman skolah dulu-dulu aku blom kenal blog lagi..emel pon aku create 1st time mase aku kuar form five,lepas thn 2000 aku amik spm, aku kuar rumah dan merantau. Dulu aku suke menconteng2 helaian belakang buku nota aku sbg luahan rase, then aku akan koyak dan buangkan. Begitu carenyer, then skang ni aku ade maintain blog aku tp kat frenster, he he but thats not really me lor, why..?bukan aku nk ckp yg aku berbohong kat situ, aku iklas. Tp pepaham ler kat frenster tu ramai plak kenal aku, takkan nk buat kutukan org2 tertentu kat situ, kang ade hati terguris, bukan nk hipokrit tp gitu la caranyer kite beradab sopan.. kite menyatakan 'luahan rase' sbb bukan sumer perkara yg kite lalui dalam hidup ini indah belaka, kite bergaul dgn pelbagai ragam manusia. Kadang-kadang luahan kite diwaktu kite marah, kite tak sedar apa yg kiter buat, adalah jalan terbaik, cube duduk muhasabah diri, itula yg cube aku nyatakan melalui tulisan-tulisan, selepas dh reda, then bace balik apa luahan yg kiter tulis, kite sedar sendiri, di mana kesilapan, apa tindakan kiter kemudian, rit?!! tat's my opinion,, this is me and take me as i am..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...