Thursday, April 09, 2009

Kenangan

Apakah maksud menceritakan kesah lama ini..sebnarnye saya..er..sbb slalu probs mase nk upload gambo,so sy pon test la upload gambo ni leh plak masuk..nih mase acara tarik tali kat bukit merah lake town resort..seronoklah berhari kluarga di sana, join geng research NASPAC

Yang ni plak mase dlm flight balik dr Labuan bersama ct aminah lagi..
Ct aminah di hari perkahwinan ku. TQ sbb susah2 datang jauh2..sy sgt seronok housemates sume sanggup dtg dan amek cuti bekerja..terharunye

Ini adalah gambar semasa berseronok-seronok dalam lab SMRG ditemani widdy yg gitu-gitu tu..

Ini adalah gambar kat jalan 6 (nama gleme umah lama)..pada hari tu sy & ct aminah nk g equatorial hotel, ade mjlis Angkasa wat kat sana (perhatian, makanan di hotel itu adalah antara yg terbest yg penah kami rase.hmm selain makanan kat hotel kat lake town resort di perak suatu ketika dulu)..


Ini mase kami beramai-ramai berkonvoi ke Johor, sempena mjlis Nad. exhosmet kami itu yng nikah pada nov 2007. Mcm pakat pulak pakai bj kaler ni...bersama ct aminah, kakfid & dayah yg bakal nikah mei 2009 ini..

Ini gmbo mase nk balik bangi dr komferen di melaka dulu Dec 2007. Kat hotel murah berhampiran tmpat komferen di renaissance yg mahal itu..

Ini gmbar aktiviti mendaki bukit melawati/ klang gate, kakpina bawak budak2 geologi naik. kitorang pon join sekali..

Gambar ini di ambil di atas bot persendirianku. Lepas aktiviti naik bot ini, kami berdua naik pula 'jet persendirian' milik ct aminah itu (aminah altantuya ke)

****************** The End**********************


2 comments:

amie said...

the good old days..huhuhu..baru saya prasan.muka saya seme serabai..even kat majlis kawen hang..apekah petanda ini..cis!

sisanizu said...

eh mana ade serabai pom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...