Thursday, September 16, 2010

Aidilfitri Part III

Aidilfitri lagi. Saje mengada nk upload sekeping dua gambar. Anakku sudah tidak senang duduk, nasib baik bibiknya ramai..he he..Ini gambar ahli keluarga sy di hari raya kedua. Pada mase ini sy dan suami dan anak sudah gerak ke umah opah. Di tengah2 ialah umi dan ayah.

Yang ini pulak gambar bersama adik beradik. yg sedondon yg sy itu tentulah suami sy. Muhammad Ashraf sudah tidur kepenatan. org ramai sudah balik. yg pakai tudung kaler oren itu umi sy. yg lain sumer adik sy desu..

Yg ini juga gmbar bersama adik beradik. Yg pakai purle dark, ialah Adam adik kedua selepas sy. yg pakai jubah itu adik ke3, Ismail, yg pakai pink itu yg ke5, yah.


Yg ini gambar Muhammad Ashraf mase g raya umah kak suzi kat ketereh pada hari raya ke-6. seronok muhammad Ashraf naik jeep mainan ni. pastu mase balik naik biji2 gatal mcm kene tahi ulat. dia dh menggelupur kegatalan mase dlm kete,,meraung die bila sy tak bg garu (sbb nnt lagi teruk, kuku sgt berbisa okey..) cancel hajat hati nk masuk pasaraya econjaya kat kok lanas tu. Terus balik umah dan mandikan dia dan biarkan dia main air. Alhamdulillah terus hilang biji2 gatal tu. Air rumah mentua mmg best sbb direct dari telaga, sejuk amat. Kalau balik umah mentua, sy harus mandi 5 kali sehari sbb airnya best..ha ha ha..

Sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...