Tuesday, November 20, 2012

Anak susuan




Dah lama kan tak menulis. saya sebenarnya bukan malas menulis atau bizi. Tp sy tahan diri dr menulis blog. eh..ha ha..sbb sy ni kalau menulis takut jd panjang.. (sbb once menulis, ade je mende smpingan g godek2 tgk mende shopping online,,blog walking..) ade-ada je kan..pastu burn masa saya yang tak berapa banyak tu (konon)  Itu sayalah..org lain mungkin tidak mcm saya. Baiklah sempena sudah sebulan tidak menulis mari update kisah seposen dua.

Minggu lepas Umar dtg lagi (anak susuan sy yg kedua). Umar sudah 5 bulan. dalam 5 bulan ni sy tak igt berapa kali dah sy bg susu utk dia. mungkin 6x kot. Umar tinggal di Putrajaya. Umar minum susu banyak. kalau xsilap saya dlm 28oz sehari. Ibu kandung Umar saya panggil Nor. Nor juga menyusu Umar. cuma kata Nor dia tdk dpt supply byk susu utk umar. katanya plg byk dlm15Oz sehari. Jadi susu saya akan top up keperluan Umar. Alhamdulillah. Last Umar datang seigt saya 3 minggu sebelumnya.

"Wah..timer kasih mama Sarah"- kata Umar comel (Umar duduk ditengah bersama Abg Ashraf dan Kakak Ayra)

Selalu asyik lupa snap gambar buat kenangan. kali ni nasib baik igt. 3 minggu sebelumnya dua kotak dpt bg kat umar. Rezeki Umar comel.







4 comments:

Imaan09 said...

aloloo.. comelnya.. kali ni datang amik sendiri ek..

sisanizu said...

Lea..comel kan umar..mcm sy (ha ha tetiba) ..pasal amik susu tu, memang ayah umar yg selalu dtg amik susu..he he.

Suliana said...

comel.. ada iras asyraf la :-)

sisanizu said...

ye ke Su..umar sepet sikit matanya..mcm chinese..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...