Tuesday, November 20, 2012

Sambung Belajar

Saya sedang sambung belajar. Ya register sebelum ke Bandung hari tu (september). Dalam 2 bulan lepas. PhD. Saya sambung dlm bidang yang saya minat. Tapi sebenarnya minat sahaja belum cukup. Perlu azam tekad yang kuat dan usaha yang gigih. Letih study sendiri. dan takde kwn nk gosip pasal projek(ha ha boleh..) Projek sy ni sebenarnya ada group. tp bayangkan semua ahli group adalah pak arab. hu hu..saya je yang paling comel lagi gigih;)

Projek yang saya buat ni kiranya saya bermula dari kosong. macam lagu najwa latif. Saya takde idea. sy perlu baca dan study perkara yang basic-basic. sbb once org bidang. sebut term tertentu sy bingung jap perlu catat dan kemudian pegi study. sampai begitu. Tapi saya akan berusaha gigih. Semoga saya berjaya. amin..

Saya suka belajar. Saya rs sy ni akan perlahan di awal trek.bila dh boleh catch up. sy akan jd laju. In Shaa Allah. Doa kan saya kawan2. sy selitkan gmbar konvokesyen ini sebagai pembakar semangat. termasuk semangat kwn2 yg masih belum sambung tu..he he.

The feeling is great~
Baru kuar dewan. Konvo MSc 2010 : Me, Fizah, Ct Aminah, Mawar
Alhamdulillah. Rs terharu dan lega.
Chaiyok!chaiyok!

10 comments:

shark said...

teruskan usaha!!
chaiyookkk!!!

sisanizu said...

tenkiu tenkiu shark..:)

Fizah said...

kak ami & mawar, apa lagi? jom! hehe

sonok kan konvo ngan kwn2..jom konvo sesama lagi kak sarah! :))

Imaan09 said...

best of luck sis..

sisanizu said...

jom-jom kengkawan..konvo sesama lg .
tengkiu Lea

Suliana said...

good luck!! berminat nak sambung study tapi blm dpt peluang lagi :-)

Pink Lavender said...

wahhh...gigihnyer u sis..sambung till phd..
makneng br nak buat master next year..
kene kuat semangat nihhh

Pink Lavender said...

makneng follow u sis
jemput follow makneng...=)

sisanizu said...

Su.xpe lah..rezeki masing2..Su mungkin lebih baik dr saya dr segi lain. Sy ni biasa2 je

cik pink.
MAri kita bina semangat bersama. dah ada anak dan keluarga ni cabaran dia lain sikit..kalau ms single mingle buleh jugak bangun tgh malm wat keje kan..;) hu hu..chaiyok chaiyok

Fadhilah Hussin said...

Waa bestnya..ni rasa nk sambung stadi ni.xboleh jadi ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...