Monday, March 03, 2008

concentrate n focus

Td mcm rase nk menulis sesuatu kat blog, tp sbb lama sgt nk boleh login ke blogspot ni, terus, mood nak berpoya2 terbang. skang mood wat keje. perut pun dh mula bunyik sket2..sabolah ye encik perut. ptg ni turn aku bwk budak2 umah ke pasar mlm untuk beli lauk2. peti dh kosong. Biasa kami ke pasar mlm je hari selasa, hari lain kitorang masak. Ptg ni aku rancang nk g beli pizza utk budak2 umah, nk kongsi kegembiraan duit scholarship aku dh masuk akaun,, bykla jugak,, alhamdulillah,, inila yg aku tunggu selama ni. Hari ni igt nak submit borang minta perletakan jawatan keje skang ni, perlu minta sign from myboss dulu...hu hu..syukur sgt, perancangan sumer berjalan lancar, dgn kemasukan duit ni tambah ngn simpanan yg seco-et tu bolehla meneruskan persiapan kawen.. barang hantaran dh beli half-half mase musim jualan akhir tahun kat sogo, nnt hujung bulan ni, institut akan wat lawatan 3 hari ke balai cerap kat langkawi,, hu hu,, bolehla skodeng2 barang2 utk hantaran sket, balik mengundi ni nk setel n confirm pasal pemilihan pakaian n pelamin yg aku tempah mase cuti ry cina dulu kat kelantan. kad kawnen pun dh on progress, tuggu ayah komen pasal design peta lokasi umah, kot2 nk tambah, then insyaAllah lam minggu ni aku akan terus buat bayaran 50% yg kedai kad tu perlukan utk printing. Semoga apa yang dirancangkan menjadi, semoga Allah permudahkan urusanku,, amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...