Thursday, March 27, 2008

It happened again

Aku ade satu cerita yang berulang, mase aku study dulu pun sama la kesnya, mase skolah aku tak kisah sgt, sbb aku tidak begitu memerlukan sesiapa untuk ke depan. Mase degree ia mmg mencabar minda. Org-org yang tak patut, bersikap pelik terhadap aku. Org menyebutnya sbg cinta terlarang. Aku sbg tuan punya diri semestinya tahu apa yg berlaku kerana ia melibatkan aku. Tp selalunya aku akan berpura-pura bagai tiada apa yang berlaku atau dengan istilah lain, aku tidak mahu fikir sbb ia agak kompleks.
Diariku, aku harap kisah aku hanya terhenti di sini, blog ini adalah peribadi, dan berharap tiada sesiapa membaca isi hatiku. Dulu mase degree aku mempunyai ramai teman dari kalangan lelaki, aku bukan sengaja, tp diri aku ni jenis cepat berkawan, smpai satu tahap ade beberapa hati mungkin akan terluka, tp bukan salah aku kerana aku tidak pernah berharap ia berlaku jadi aku hanya menafikan apa kemungkinan yang ade. Aku tidak mahu timbul keadaan keruh yang akan mengganggu perjalanan kerja aku. Hu hu,, you know me, I have a lot of thing to do, so I dun want any disruption coming my way.

Aku tak peduli kalau berlaku jeles ke apa ke. Janji keje aku jalan. Aku akan berjalan ke hadapan. These are some of kekalutan yang berlaku: 0. He sometimes gives sms like: sayang, sy tak fahame:1. hi, I miss you… 2. sayang, apa khabar 2)b 2)c Sy rindu kamu 3. Tak akan mengantuk jika yang tersayang di sisi. Ada kata2 yang berpuisi: itu bola mata yang bening nan indah.. itu kamera siapa? 4. perasaanku yang sgt mendalam.. All these make my eyes keep rolling. What happened to him. Ade sorang lagi tu sent me a message: im sorry if I make you angry from my silly kidding. I did not mean it and you do not know how much you are value for me. Again, im sorry. -Ahha, this man oso. Actually there’s nothing that could make me angry. There’s nothing. I m a good person. I have to work very-very hard to finish my master project. Chow..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...