Sunday, April 13, 2008

ade masalah ke..

Sebenarnya nk kata tengah gembira sakan, memang jauh sekali, masalah menimbun adala, projek ni camane tah. baru dapat proses 3 data yang elok. 3 data, bunyi mcm sikit, tp nk boleh sempurna yang 3data ni Allah saja yang tahu. Hu hu mcm2,, Dr nk result difference of the delay kalau kita ubah profile dan juga TEc. Nk pikir camane nk jadikan 3 data berlainan, kemudian proses samakan TEC(total electron content) dorang ni,,mak aih,, satu tahap tu aku igt, dh ready to mix it and plot graph to see the difference. tgk2 aku termiss nak simpan value dalam fail dot mat (yakni lam matlab),, then, aku kene run again?! hu hu.. kene cari balik where it start. from 3 model para yg dh aku proses pada kedudukan 50 tec. data yg dua lagi plot dulu, but cannot complete it cos tunggu proses yg satu lagi ni, dh le nk dptkan data ni punya susah, error sana sini mase proses in matlab. Pastu masalah luaran pon ade gak, lom setel hal kawen. ayah aku tu rilek sungguh. Aku risau pasal nama lam sijil kursus kawen hari tu tak include nama alias@ ayah. kot2 nnt ade masalah mase nk akad nikah or nk proses borang mase nk nikah. tak ke haru. hantaran and cenderahati utk tetamu pun tak setel lagi, kain lapik atas pahar etc. And juga pelbagai masalah sekeliling, ya, spatutnya aku abaikan je,, kwang3x..aku seorang yg best

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...