Sunday, April 13, 2008

Its Really A Good Thing

Aku teramat-amat gembira sekarang kerana...wah... its really really really good. Mungkin master aku berakhir smpai sini. Ya Allah, terima kaseh. Ku telah temui segala jawapan. Cume yang perlu aku usahakan sekarang ialah mengolah dan mengulas segala result yang ade utk dimasukkan ke dalam thesis. Mungkin aku adalah insan kedua yang menggunakan program Ray-Tracing utk transionospheric propagation di Malaysia selepas Dr. Mardina. Is that sounds good. yeah, really.. aduh, terima kaseh Allah. Betul kate org, bermulanya research itu sgt perit, payah, rasa tidak nmpak, rs akan membuang mase, tp bile kita dh kuasai ilmu itu, ia dtg dgn mudah, dengan tidak disangka2, rupenya ianya tidaklah susah.malah senang saje. Selama ini dlm kepala ni rase mcm tak mampu. hu hu,,,akhirnya kujumpe kunci itu. tersorok di situ.

Aku maafkan segala kesilapan org terhadap aku, harapan aku moga org lain pun begitu jua. amin. aku bahagia sekarang..semoga Allah memudahkan urusanku..

1 comment:

amni said...

wohow... my adik dah nak kawen.. adik sudah melangkah bendul akak.. hati2 ye.. takpe, akak restu.. ahaks...

tahniah di atas progress mastermu itu.. doakan ai skali ye.. ai pon tak sabar2 nak habiskan tesis ai ni.. tapi kena tambah eksperimen lagi n kena pegi india ni plaak, so tangguh viva n tesis n kawen.. huhu.. takpe2 ALLAH knows best kan? ;)

doakan daku ye ma best lil sis!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...