Friday, April 04, 2008

Alkisah viva

Hari ni student undergrad Dr Mardina present/viva dorang punyer projek, so student yang sorang ni yg kononnya di bawah seliaan aku, hu hu present dengan tidak jayanya sehingga Dr tanya bertubi kat aku, huh seolah mcm ketidakbagusan hasil pembentangannya dipertanggungjawab sepenuhnya ke atas diriku. Malu lah juga begitu. padahal sepatutnya budak2 ni mempunyai tanggungjawab ke atas projek masing-masing. So kenelah pandai juga berusaha dan mencari inisiatif, daripada pengamatan aku, die tak tau apa die kene wat, apa objectif,apa tujuan, walhal aku dh terangkan apa yang die nak tahu, dh ajar menggunakan program dan ade juga memberi data siap. Ketidaksediaan die mungkin disebabkan buat kerja last minute, masih byk dr segi teori tak kukuh. so camane.. aku bukan nk bebel ape,, aku aku rase terkilan juga lah dengan sikap Dr dalam bilik meeting td. Mungkin juga rase marah muncul secara tetiba disebabkan teman baikku hampir datang, hu hu,, PMS org puteh kata. Aku tanak la pk byk pasal Dr ni, sbb aku tau dh mmg sikap die camtu, main lepas je, pastu ok je. I know she doesnt mean that. After abes presentation, i gave her the money(RM169.03) yang aku claim beberapa hari lepas, since she will go to italy next week. Then she gave me the RM5, said that 'Nah amik la ni, upah tolong claim' Aku tolak baik-baik, takpela Dr..Then Dr kata, 'takpe, nnt i beli something untuk u kat Italy' huh huh,, selalu kalau balik dr oversea mesti ade buah tangan untuk aku. Setakat ni dr Helsinki, Tokyo, UK, switzland, eh lupe dah lagi, antara byk2 tu yg paling best lipgloss dr UK tu, i love it..ahaks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...