Friday, November 04, 2011

Perbincangan projek PhD


Baru balik dari bilik Dr. Rosdiadee, sbb beberapa minggu lepas Prof Mahamod suruh g jumpe Dr ni, hu hu..sebagai kesimpulan:

Perasaan bercampur baur. Perasaan bersemangat muncul. Sbb rasa mcm oh bestlah projek ini..ha ha tp dlm masa sama ada perasaan takut dalam diri. Mampukah saya ..hu hu..

Dalam hati..oh sy nak buat projek ini...tp takut plak sbb mcm byk term yg agak asing kedengaran......sbb yg sy penah belajar mcm basic giler dlm subjek networking dulu..lain2 tak tahu sgt...tp tetiba teringat time dpt projek master dulu..meskipun segalanya begitu asing padaku tp berjaya jugak harunginya kan..bak kata Dr Mardina sebelum ni "memanglah kita buat research mestilah benda baru..apalagi kalau buat PhD"

Kata Dr Rosdiadee, yang penting minat..jgn buat kerja separuh jalan. Oh kalau begitu bolehkah minat sahaja,, tp kemampuan tak berapa pasti lagi..hu hu bagaimanakah...

Sekian.

5 comments:

amie said...

saya tahu anda mampu melakukannya. semoga segalanya dipermudahkan Allah..selamat berjuang sahabat!!!


saya yang wajib komen
amie.ahaha

Mawar said...

Go Sarah!! U can do it,..:)

sisanizu said...

ct aminah desu..hu hu sy rs nk nangis..mcm takut pun ade..:p thanks anyway..

aisyah, TERIMA KASIH di atas sokongan.. rase lebih bersemangat..semoga Allah tunjukkan jalan terbaik..uh..

syuhaila binti mustafa said...

sy sokong kata akak amie.. :) insyaallah bleh akak.. caiyok2!!!

sisanizu said...

Terima kasih byk2 Ela..i really appreciate it..:> doakan ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...