Tuesday, January 20, 2009

Task to do

Sebenarnya.....dragon ball ade 7 biji kesemuanya..ha ha bosan..Keje sangat byk tp i am now super malas atau dengan kata lain malas tahap gaban (disamping xberapa sehat nih). Setiap minggu berlalu dengan cepatnya dan setiap malam aku menonton tv sampai abes cerita. Layan-layan sampai kol12 mlm lah lebih kurang. Aku ade beberapa keje yg belom setel tp bertangguh utk menyetelkannya spt berikut:

1. Tesis yang aku hantar bulan lepas kt dr mardina dah disemak dan dipulangkan. Serta perlu dibaiki dengan hebatnya,, kene tmbah result lagi,,dan setakat ini aku belum sentuh lagi tesis untuk baiki2 tu apalagi nk antar abstract yg lengkap kat pps.

2. Dah 2 journal yg aku tulis dan siap disemak oleh dr mardina beberapa minggu lepas dan seperti biasa perlu dibaiki begitu dan begini, tapi tak baiki2 lagi...

3.Journal ke WSEAS dah accepted dan dlm proses byr..aku perlu bersedia untuk membaiki journal tuh bila dah dapat reviewer comment nanti..huh..

4. Wat GUI matlab tp smbil mencari info camane cara nk masukkan picture outside ke dalam GUI,, mengarutlah pulak,, tgk & baca itu ini kat intenet,, siap tulis blog plak dah..adui..

Sarah, tolongla,, cepat siapkan keje tu mkcik oiii..

6 comments:

Anonymous said...

kak sara, caiyok2!

sisanizu said...

he he..tenkiu..semoga hari ini lebih baik dr semalaman, perlu kuatkan keazaman!

mawar said...

"Sebenarnya.....dragon ball ade 7 biji kesemuanya" kahkahkah.. apa raa

besnyerr akak dah nak abis!! chaiyok2!

sisanizu said...

Amin. harap masin mulut mawar

amie said...

haha..memang dragon ball ada 7 biji.kalau tidak mcm mana nak keluar naga yg boleh tunaikan 3 impian anda..hehehe...sarah, GUI dah nampak rupe.tahniah!!!..berkat anak tu ..

Anonymous said...

anda juga telah ditag! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...